نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

آیا شما هم ادمین یک یا چند صفحه فیسبوک هستید؟ اگر اینطور است بزودی با کاهش تعداد لایک ها در صفحات خود روبرو خواهید شد!! البته این امر به هیچ وجه تقصیر شما نیست.

 

جریان از این قرار است که فیسبوک قصد دارد رویه خود در شمردن لایک های صفحات را عوض کند. بطوری که اکانت های غیر فعال (Deactivated) شده و همچنین حساب هایی که به صفحه یادگاری تبدیل شده اند (Memorialized) و صاحب آنها فوت کرده است را از صفحه شما حذف می کند. (به نظر من این کار باید از همان ابتدا انجام می شد)

 

بنا به گفته فیسبوک طی چند هفته آینده کم کم شاهد کاهش لایک ها در صفحات تحت مدیریت خود خواهیم بود و این کار بطور ناگهانی اتفاق نخواهد افتاد. پس جای نگرانی نیست. شما کار خاصی انجام نداده اید و محبوبیت صفحات شما بجای خود باقی خواهد ماند.

 

گفتن اینکه چند لایک از دست خواهید داد کار سختی است. با اینکه فیسبوک از یک شیب ملایم صحبت می کند، این امر مستقیما به تعداد لایک های اولیه شما وابسته است. منطقی است که اگر چندین میلیون لایک روی صفحه خود داشته باشید، این شیب برای شما چندان ملایم نخواهد بود.

 

اگر ادمین صفحه یک شرکت یا کمپانی هستید، بهتر است این مسئله را با رئیس خود در میان بگذارید تا این کاهش لایک به پای شما نوشته نشود.

 

نظرات (۲)

تو این وضعیت ایا لایک خریدن برای صفحه منطقی است تا جبران تعداد فوق بشود 
پاسخ:
فیسبوک اعلام کرده که مرحله بعدی حذف لایک های حساب های غیر فعاله.
پس بهتره صبر کنید تا سیاستشون بطور کامل تعریف بشه و بعد تصمیم بگیرید که ضرر نکنید.
برای کم کردن شدت این مشکل چکار می توان انجام داد؟
پاسخ:
متاسفانه کار خاصی نمی شه کرد. این تغییرات معمولا هر چند سال یکبار روی فیسبوک انجام می شه. بهتره چند هفته صبر کنیم تا تاثیر کامل اونو ببینیم و بعد تصمیم بگیریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی