نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

 

اگر شما هم از کاربران مسنجر واتس اپ باشید حتما می دانید که این نرم افزار فایل های عکس و ویدئو را به محض دریافت دانلود می کند. این ویژگی برای من که فضای حافظه کمی روی گوشی اندروید خود دارم و در چندین گروه عضو هستم، دردسر ساز می شود و باید زمان زیادی را صرف حذف فایل های تکراری کنم. البته لازم به گفتن نیست که گاهی حافظه گوشی چنان پر می شود که قادر به انجام هیچ کاری نخواهم بود. خوب حالا راه حل چیست؟ در ادامه مطلب با چند اشاره ساده از دانلود شدن اتوماتیک عکس و ویدئو روی واتس اپ جلوگیری می کنیم.

 

 

برای جلوگیری از دانلود اتوماتیک مدیا روی گوشی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا واتس اپ را باز کنید.
  2. با زدن دکمه پایین سمت چپ منوی واتس اپ را باز و روی Setting کلیک کنید.

  1. سپس Chat setting را باز کنید و بعد از آن Media auto-download را کلیک کنید.
  1. صفحه ای مانند صفحه پایین باز خواهد شد (توضیحات هر قسمت در عکس پیداست)

 

حالا می توانید تنظیمات هر قسمت را با گذاشتن و برداشتن تیک ها و زدن دکمه OK تغییر دهید.

 

 

نظرات (۲۸)

  • لینک ساز واتساپ
  • سرویس آنلاین واتس لینک ساخت لینک برای واتساپ می باشد. شما با استفاده از این وب سایت لینک ساز واتساپ می توانید برای شماره های موبایل واتساپ خود لینک اتصال ساخته و از آن در سایت کسب و کار و شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. از مزایای واتس لینک، ساخت دو نمونه لینک هست که مشکل واتساپ در اینستاگرام و آی پی ایران را حل نموده و با استفاده از لینک ریدایرکت می توانید از آن در پیج اینستاگرام خود نیز استفاده نمایید.

    سلام روز بخیر واقعا عالی بود دستتان درد نکنه

  • سىدسجادسىدبطهاىى
  • اگه نصبش کنم خىلسى عالىه
  • دانلود واتساپ اندروید
  • سلام و خسته نباشید بهتون میگم

    ممنونم از سایت خوبتون بابت قرار دادن این آموزش عالی از واتساپ اندروید.

    تشکر

    وویس های واتساب من خود به خود باز میشن و درحالی همه دانلود خودکار رو حذف کردم ولی نمیدونم چرا خود به خود باز میشن اگه مبشه راهنمایی کنید ممنون

    ممنون خیلی به دردم خورد

    سلام

    توی واتساپ ویندوز باید چکار کنم که همه عکس و کلیپ ها دانلود نشن

    باسلام.لطفا روشش برای واتساپ وب رو هم بگین

  • اینستا گرام ها
  • ممنونم

    عالی بود

    بی نهایت سپاس گزارم

    لطفا روشش برای نسخه واتساپ ویندوز رو هم قرار بدید سپاس. چون تلگرام این قابلیت رو داره ولی داخل واتشاپ هر چه گشتم نبود!

    درود
    این مشکل در واتس اپ وب برطرف نمیشه. اصلا گزینه ای برای انجامش وجود نداره. من همه استفاده م از واتس اپ بوسیله وب هستش. که متاسفانه روزانه فایلهای زیادی ناخواسته دانلود میشن.
    امکانش برطرف کردنش هست آیا؟

    سلام

    من همه این کارها را کردم ولی باز عکس و فیلم واست پام چه دریافت کنم چه ارسال بازم ذخیره میشه

     

    میخوام عکس و فیلم های وات شاپ تو گالری ذخیره نشه تو s9+ کجا باید انجامش بدم

    سلام واتساپ لپ تاپو چکارش کنیم

     

    من واتساپ رو روی لپ تاپ با ویندوز ۸ دارم

    مشکلم اینه که پیامها چپ چین میشن یعنی میرن روی ساعت و روز پیام که در سمت چپ نوشته میشه

    لطفا راهنمایی کنید

    با تشکر

    تشکر از وب عالیتون
    مشکل بنده قطع کردن دانلود اتوماتیک در لپ تاپِ. لطفا راهنمایی کنید.
    چون در قسمت setting  اصلا گزینه chat setting ندارم.
  • سعید اهوازی
  • سلام
    من واتساپ رو روی سیستم کامپیوتر و تحت ویندوز دارم. در تنظیماتش گزینه ای برای عدم دانلود ندیدم و تمامی آموزش های موجود مربوط به سیستم اندروید هست. لطفاً راهنمایی بفرمایید. باتشکر
    سلام واتساپ من روی پی سی گزینه chat setting نداره

    عالی..
    سلام..ببخشیدوانساپ من ویس هارو خودکاردانلودمیکنه...توتنظیمات هم نیست که بخام لغو دانلودکنم..ممنون میشم راهنمایی کنید،،،اخه کلی ازحجم نتم کم میشه،،
    با درود.من در واتساپ اپل یک عکس یا ویدئو ک دانلود کنم در گروهی یک گروه دیگه بفرستن اون عکس یا ویدئو رو خودکار همونی رو ک قبل دانلود کردم رو باز خودکار دانلود میکنه مثلا توی گالریم پر میشه از عکسهای تکراری چکار کنم؟ تشکر
    مرسی عالی بود
    سلام.ببخشید تویه واتساپ کلا دانلود نمیشه مدیا.فک کنم از تنظیماة گوشی باشه اشکال .مدل گوشی Huawei.ممنون اگه راهنمایی کنید
    پاسخ:
    ممکنه حافظه گوشی پر شده باشه اگه اینطور نیست یک بار واتس اپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.
    امیدوارم مشکلتون حل بشه
    با سلام وخسته نباشید.ببخشید واتساپ من مدیا ها رو فقط با وای فای دانلود میکنه وبا اینترنت گوشی دان نمیکنه لطفا راهنماییم کنین.ممنون
    پاسخ:
    شما باید از قسمت Setting  اول وارد chat setting و از اونجا وارد Media auto-download بشید.
    سپس در قسمت When Using Mobile Data، تیک Audio, video و Images را بزنید و OK کنید.  
    آقا ممنون از راهنماییتون خدا خیرت بده انشاءالله. 
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    متش.ر خیلی لطف کزدید. واقعا عالی بود.
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
  • خیلی عالی بود
    بسیار ممنون از مطالب مفید و وبلاگ خوبتون
    به ماهم سری بزنید
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی