نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

کمپانی واتس اپ چندی پیش نسخه بتای تماس صوتی را برای برخی از کاربران گوشی های اندروید فعال کرده بود. ماه گذشته مطلبی در این باره و چگونگی فعال سازی تماس صوتی روی گوشی های روت شده را در وبلاگ قرار داده بودیم. اگر شما هم گوشی اندروید دارید در ادامه مطلب با چند کلیک ساده می توانید امکان تماس صوتی را برای خود فعال کنید.

برای این کار دیگر نیاز به روت کردن گوشی خود ندارید و فقط با یک آپدیت ساده می توانید از تماس صوتی با واتس اَپ لذت ببرید. برای این کار ابتدا به لینک زیر رفته، آخرین نسخه واتس اپ را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

با این کار امکان تماس صوتی به راحتی برای شما فعال و منوی های اضافی پدیدار می شوند.

 

البته گاهی با اینکه آخرین نسخه را نصب می کنید باز هم منوهای مربوط به تماس صوتی را نخواهید دید  از این رو پیشنهاد می شود که ابتدا نسخه قبلی واتس اپ خود را از روی گوشی پاک کرده و سپس مجددا نسخه جدید را نصب کنید. 

  • بابک حسینی نژاد

whatsapp

whatsapp call

تماس صوتی

واتس اپ

نظرات (۱)

  • لینک ساز واتساپ

  • برای ارتباط کاربران با واتساپ شما نیاز به ذخیره شماره موبایل کسب و کار شما در گوشی مشتری می باشد و این کار ممکنه برای کاربران سخت بوده و از ارتباط با شما صرف نظر کنند.

    بهترین روش ساخت لینک برای واتساپ

    بهترین روش، قرار دادن لینک شماره واتساپ شما در وب سایت یا شبکه های اجتماعی می باشد تا کاربر پس از کلیک روی آن به صفحه واتساپ شما هدایت شده تا با شما ارتباط برقرار کند. ساخت لینک برای واتساپ خیلی ساده می باشد و می توانید با استفاده از یک سرویس لینک ساز
    واتساپ مثل واتس لینک استفده کنید. 

    منبع:

    https://www.eletej.com/articles/link-building-for-whatsapp

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی