نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

نرم افزار پر طرفدار واتس اَپ دوباره آپدیت شد. همانطور که می دانید اولین آپدیت عمده واتس اَپ (تماس صوتی) در ماه مارچ سال جاری میلادی برای همه گوشی های اندروید راه اندازی شد. در آپدیت جدید واتس اَپ طراحی جدید و زیبای خود را ارائه کرده است. از آنجایی که نسخه جدید این نرم افزار هنوز در پلی استور وجود ندارد لینک دانلود آن را در ادامه مطلب قرار می دهیم.

 اگر شما هم گوشی اندروید دارید آخرین ورژن این نرم افزار با طراحی جدید سبز پر رنگ و امکان تماس صوتی بهبود یافته را می توانید از لینک زیر (سایت اصلی) دانلود و نصب کنید.

حجم: 19.62 MB

تصاویر زیر فضای جدید این نرم افزار را نمایش می دهند:

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۳)

  • ساخت لینک شماره واتساپ
  • این روزها با افزایش کاربران واتساپ و استفاده کسب و کارها از این پیام رسان برای ارتباط با مشتریان، دسترسی سریع به چت و گفتگو با یکدیگر اهمیت ویزه ای پیدا کرده. از این رو قرار دادن لینک شماره واتساپ در سایت و شبکه های اجتماعی می تواند ارتباط سریع تری را برای مشتریان شما فراهم سازد. ساخت لینک برای واتساپ چیز پیچیده ای نیست و شما با استفاده از یک لینک ساز واتساپ می توانید به راحتی برای شماره موبایل متصل به واتساپ خود لینک اتصال تهییه نمایید.

    منبع:

    https://whatslink.ir/link-building-guide-for-whatsapp

  • اینستا گرام ها
  • ممنونم بابات وب عالیتون تشکر

    عالی بود.....
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی