نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

  1. برای نصب کالی لینوکس به عنوان یک ماشین مجازی ابتدا باید فایل iso آن را از وبسایت اصلی کالی (www.kalii.org)  دانلود کنیم. برای این کار در وبسایت به قسمت دانلود ها رفته و فایل دلخواه خود را انتخاب و دانلود می کنیم. من Kali Linux 64 bit ISO را دانلود کردم.

  1. اگر مقاله قبلی از این سری را خوانده باشید، چند لینک برای دانلود vmware قرار داده شده است. در صورتی که هنوز نرم افزار ماشین مجازی را نصب نکرده اید از این قسمت دانلود و نصب کنید.

 

  1. نرم افزار vmware workstation  را باز کرده و روی دکمه "create new  virtual machine" کلیک کنید.

 

  1. گزینه Typical را انتخاب و Next کنید.

  1. فایل iso را که قبلا در گام ۱ دانلود کرده بودید انتخاب کنید و ادامه دهید.

  1. در Guest operating system سیستم عامل Linux و  در قسمت ورژن، Ubuntu 64 را انتخاب کنید. 

  1. یک نام دلخواه برای ماشین مجازی حمله و محل نصب آن را تنظیم کرده و ادامه دهید.

  1. برای حجم  ۲۰ گیگابایت انخاب کنید. البته این حجم از همان اول بطور کامل اشغال نمی شود و کالی به مرور زمان و با توجه به نیاز شما از آن استفاده می کند.

 

تنظیمات اولیه برای نصب کالی در vmware انجام شد. از این مرحله به بعد به نصب سیستم عامل خواهیم پرداخت.

  1. یک نگاه دیگر به تنظیمات خود انداخته و ماشین مجازی را استارت کنید.

 

  1. در صفحه نصب کالی گزینه "Graphical Install" را انتخاب کرده و Enter کنید.

  1. مراحل بعدی شامل تنظیمات زمان و مکان و زبان سیستم عامل را دنبال کرده تا به پنجره زیر برسید. در اینجا یک پسورد دلخواه برای "root" انتخاب کرده و آن را بخاطر بسپارید.

  1. در پنجره پارتیشن بندی گزینه اول را انتخاب کنید و ادامه دهید. (یک پارتیشن برای کل سیستم عامل کالی)

  1. روی "Finish Partitioning and Write Changes to disk" کلیک کرده گزینه "yes" را انتخاب کنید و ادامه دهید.

  1. قدری صبر کنید تا فایل ها  روی دیسک کپی شوند. 

  1. سپس گزینه yes را برای "network mirror" و "GRUB Boot loader" انتخاب کنید.  (دقت کنید که هر دوی این گزینه ها YES باشند)

 

  1. نصب را ادامه دهید تا به صفحه "Finish Installation" برسید. سپس ماشین مجازی را ریست  کرده و و با یوزرنیم "root" و پسوردی که قبلا انتخاب کرده بودید وارد شوید.

 

 

 

خوب تا به اینجا نصف راه را برای برپایی آزمایشگاه تست نفوذ خود رفته ایم. در مقالات بعدی به پیکربندی شبکه و نصب "VMWARE Tools" در Kali Linux پرداخته، سپس نرم افزارها و آپدیت های مورد نیاز سیستم عامل حمله خود را نصب می کنیم.

نظرات (۱۲)

سلام می خواستم بدونم با نصب روی vmware اطلاعاتم روی ویندوز از بین می ره یا مثلا اگه وسط کار اروری بده اطلاعاتم از روی ویندوز میره ؟ چون اطلاعات ویندوزم خیلی مهم لطفا هر چه سریع تر جواب بدید و ممنون از سایت خوبتون
  • کالی لینوکس
  • با سلام و وقت بخیر.
    بنده کالی را نصب کردم روی vmwer ولی وقتی روشن میکنم پسورد میخواهد همون پسورد انتخابی و میزنم ولی قبول نمیکنه چی کار کنم؟؟
    من کالی 1.0.6 رو دارم و بعضی کد هارو بالا نمیاره بنظرتون به خواطر قدیمی بودنشه؟
     
    ba salam,man kali(64bit) ro nasb kardam va vm ro restart kardam vali kali bala nemiyad eror nemide  
    aghat ye underline sefide mese mohit dos oun balash hast tamom shod raft
    agha mikham start konam eror mide (internal error) chikar konam? :\
    سلام ببخشید فقط میخواستم بگم آموزشتون کمی ناقص بود چون من با صفحاتی مواجه شدم که تو این آموزش نیومده و نمیدونستم چی بزنم مثلا network mirore رو که روی yes گذاشتم از م آدرس سرور خواست که نمیدونستم چی بزنم

    سلام ببخشید من کالی لینوکس رو تو vmware طبق امورش نصب کردمم ولی بعد از نصب یه صفحه کاملا سیاه میاد که هیچی نمیشه نوشت و اعمال کرد یه خط تیره کوچیک سفید هم کنارش هست.
    ممنون از سایت خوبتون
    سلام. ویندوز من 8.1 64 بیت هست و سیستم عاملی کالی لینوکس 64 بیت دانلود کردم. ماشین مجازی رو دان کردم ولی هر کار میکنم نصب نمیشه این ارور رومیده. This Kernel requires an x86-64 cpu, but only detected an i686 cpu. unable to boot - please use a kernel appropriate your cpu
    سلام این ارور برای جیه؟؟؟
    http://bayanbox.ir/download/6746384102842440050/Screenshot-15.png
    با سلام
    من vmware workstation  رو نصب کردم ولی زمانی ک عملیات بالارو انجام میدم و میخوام کالی رو استارت کنم، ارور میده استارت نمیکنه
    البته اینو هم بگم ک من در مرحله 5 تیک اول ینی رو حالت cd میزنم چون من سیدی کالی رو خریداری کردم، ایا نیازه ک ابتدا سیدی رو ب حالت فایل iso در بیارم و سپس عملیات نصب رو انجام بدم؟؟! .. لطفا کمک کنین 
    پاسخ:
    زیاد فرقی نمیکنه شما اگه بخواید با CD نصب کنید، همون تیک CD رو بزنید، درایو مورد نظرو انتخاب کنید و بقیه مراحل رو مثل بالا دنبال کنید.
    در مورد ارور هم لطفا بیشتر توضیح بدید تا بهتر بتونم کمک کنم.
    سلام جناب من همه ی کارارو عین توضیحات انجام دادم. نسخه 64 بیت ISO از سایت لینوکس دانلود کردم ولی گزینه ی GRAPHICAL INSTALL رو ندارم چیکارش کنم انگار هیچ کاری نکردم
    پاسخ:
    ممکنه نسخه 64 بیتی که دانلود کردید ایراد داشته باشه، البته 64 بیتی گاهی روی VMWARE با مشکل مواجه می شه.
    سعی کنید با نسخه 32 بیتی هم مراحل بالا رو امتحان کنید.

    اگر بازم نشد دستورات زیر رو دنبال کنید:
    1. تورنت ورژن قدیمی تر کالی ( 1.0.6) را از اینجا دانلود و با برنامه BitTorrent اجرا کنید و صبر کنید تا دانلود کامل شود.
    2. فایل 7zip را Extract کنید. 
    3. در VMWARE به منوی FILE -> OPEN بروید و فایل " Kali Linux 1.0.6 32 bit.vmx" را (که قبلا Extract کرده اید) پیدا و باز کنید.
    4. در آخر هم ماشین مجازی را Play کنید و با یوزر root و پسورد toor وارد کالی شوید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی