نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

از آنجایی که می خواهیم از کالی برای حمله به دیگر سیستم عامل های خود استفاده کنیم، باید همه آنها را روی یک شبکه مجازی واحد قرار دهیم. 

VMWARE سه گزینه را برای این کار پیش روی ما می گذارد:

  1. Bridged: ماشین مجازی را مستقیما به شبکه محلی متصل می کند و برای این کار از همان کانکشن ماشین هاست* استفاده می کند. این گزینه از یک IP جداگانه برای ارتباط با اینترنت استفاده می کند.

 

  1. NAT: مخفف "Network Address Translation" است. یک شبکه خصوصی روی ماشین هاست ایجاد می کند که ترافیک خروجی را از ماشین مجازی گرفته و به شبکه محلی متصل می کند. این گزینه از همان آدرس IP ماشین هاست استفاده می کند.

 

  1. Host Only: با انتخاب این گزینه فقط می توانیم با ماشین هاست و دیگر ماشین های مجازی روی شبکه مجازی خود ارتباط برقرار کنیم و قادر به فرستادن هیچ ترافیکی روی اینترنت نیستیم. (KALI به اینترنت متصل نمی شود)

*سیستم عامل هاست (Host) همان سیستم عاملی است که نرم افزار VMWARE روی آن نصب شده است. (من روی یک Windows 7 آزمایشگاه تست نفوذ خود را راه اندازی می کنم)

 

خوب با توجه به توضیحات بالا بهترین گزینه برای آزمایشگاه تست نفوذ ما گزینه اول (Bridged) می باشد.

 

VMWARE بطور پیش فرض گزینه NAT را برای ماشین های مجازی جدید انتخاب می کند برای تغییر به Bridged مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  1. VMWARE را باز کنید.
  2. ماشین مجازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. (KALI LINUX)
  3. از منوی بالا VM و سپس Setting را انتخاب کنید.

  1. در پنجره بعدی "Network Adapter" و سپس از "Network Connections" گزینه Bridged را انتخاب و ok کنید.

 

بعد از انجام این کار کالی بطور اتوماتیک یک آدرس IP برای خود انتخاب می کند.

  1. برای دیدن IP در کالی یک Terminal باز کرده و دستور "ifconfig" را بدون گیومه در آن وارد کنید.

 

  1. حالا از دستور "ping www.google.com" بدون گیومه ها برای چک کردن اتصال به اینترنت استفاده می کنیم. در صورتی که پاسخ باز گردانده شده شبیه به تصویر زیر بود، ماشین مجازی شما به اینترنت متصل شده است.

 

برای متوقف کردن پاسخ ها از کلید های CTRL+C استفاده کنید.

 

نظرات (۵)

ببیخشید من همین کارایی رو که گفتی انجام دادم ولی ping www.google.com رو میزنم میاد name or service not known باید چیکار کنم
سلام من کالی رو رو حالت بریج میزارم 
کالیم به اینترنت وصل نمیشه ویکار کنم چون میخوام باهاش نفوذ کنم باید رو حالت بریج باشه
سلام من رو حالت بریج میزارم‌ولی به اینترنت وصل نمیشه
عالییی بود ممنون از اموزش خوبت من خیلی دنبالش گشتم بالاخرع تو سایت شما پیدا کردم
ممنون از سایت خوب شما
مرسی تشکر خیلی دنبال این آموزش بودم .. خسته نباشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی