نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

 

اگر شما هم جز ۷۰۰ میلیون نفری باشید که از واتس اپ(whatsapp) استفاده می کنند، حتما از شندین اینکه بالاخره میتوانید از آن روی کامپیوتر شخصی هم استفاده کنید خوشحال خواهید شد. در ادامه مطلب به معرفی روشی برای انجام این کار می پردازیم.

 

 

واتس اپ برای راحتی کار شما برنامه کاربردی "WhatsApp Web" را معرفی کرده است. البته whatsapp web یک برنامه قابل نصب روی کامپیوتر نیست ولی راه حلی مناسب و سریع برای استفاده روی pc است. این برنامه به شما اجازه می دهد که عکس ها و ویدئو ها را مستقیما از روی کامپیوتر شخصی خود به اشتراک گذاشته و برای چت کردن از کیبرد استفاده کنید.

همانطور که گفتیم این اپلیکیشن قابل نصب روی کامپیوتر نیست و تحت وب است یعنی باید در مروگر خود ( فعلا فقط Chrome) از آن استفاده کنید. برای این کار ابتدا آدرس web.whatsapp.com را در مرورگر خود وارد کرده و وب سایت واتس اپ را باز کنید. بعد از این کار با صفحه زیر روبرو خواهید شد:

این صفحه از شما می خواهد تا با کمک تلفن خود Login کنید. از آنجایی که برای استفاده از WhatsApp یک شماره تلفن لازم است روش ورود به این وبسایت کمی عجیب و غریب است.

این وب سایت از شما می خواهد تا QR کد نمایش داده شده را با استفاده از برنامه whatsapp روی تلفن خود اسکن کنید. توجه داشته باشید که  باید آخرین ورژن را روی تلفن خود نصب کنید وگرنه آپشن لازم برای اسکن را نخواهید داشت*.

* تا این لحظه  آخرین نسخه اندروید در کافه بازار موجود نیست و باید از سایت اصلی دانلود شود.

* من لینک دانلود آخرین ورژن  اندروید رو اینجا قرار می دم .فایل رو روی گوشی دانلود و نصب کنید.

 

بعد از اسکن  کد یک صفحه دیگر به شکل زیر برای شما باز خواهد شد: 

همانطور که می بینید همه مخاطبین و حتی ارتباطات پیشین شما در صفحه مرورگر نمایش داده شده است. و هر ارتباط جدیدی در همان لحظه در تلفن شما هم ذخیره خواهد شد.*

*توجه داشته باشید که در طول این فرایند هم تلفن و هم کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشند.

 

WhatsApp Web روی  گوشی های اندروید، ویندوز فون وBlackBerry کار می کند ولی فعلا بخاطر محدودیت های سیستم عامل ios روی  گوشی های apple قابل استفاده نیست.

 

نظرات (۲)

  • اینستا گرام ها
  • عالی بود

  • محمد قدرتی
  • مفید بود.
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی