نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

تا بحال شده فایلی را از روی گوشی یا تبلت اندروید خود پاک کنید و بعد از مدتی دوباره به آن احتیاج پیدا کنید؟ اگر با سیستم عامل ویندوز کار کرده باشید حتما با ابزار Recycle Bin آشنایی دارید. موجود نبودن چنین ویژگی مهمی روی سیستم عامل اندروید برای من که همیشه در حال حذف فایل های اضافی برای باز کردن جا روی گوشی خود هستم یک مشکل عمده است. در ادامه مطلب به معرفی یک نرم افزار کاربردی برای فعال سازی این ویژگی روی گوشی اندروید خود پرداخته و لینک دانلود آن را قرار می دهم.

 

همانطور که می دانید Recycle Bin امکان بازیابی فایل های حذف شده به شما می دهد. البته تا زمانی که خودتان Recycle Bin را خالی کنید. برای فعال سازی این ویژگی در اندروید باید از یک نرم افزار کاربردی جدا استفاده کنید. اپلیکیشن های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از بهترین این برنامه ها "Dumpster" نام دارد. دامپستر دقیقا مانند Recycle Bin عمل می کند و شما می توانید تمام اطلاعات حذف شده خود را با استفاده از آن بازیابی کنید. 

 

خوب برویم سراغ دانلود و نصب:

  1. ابتدا فایل APK را از لینک زیر یا پلی استور (در بازار هم موجود است) دانلود و نصب کنید.

  1. سپس برنامه را باز کرده و دکمه Accept را کلیک کنید.

 

  1. بعد از قبول شرایط کاربری نوع فایل هایی را که می خواهید بعد از حذف در Dumpster ذخیره شوند، انتخاب کنید و Next را بزنید.

 

 

  1. در صفحه بعد چند ثانیه صبر کنید تا Dumpster فایل های روی دستگاه شما را تجزیه و تحلیل کند و سپس Done را بزنید.

 

به همین راحتی حالا هر فایلی را که پاک کنید در Dumpster ذخیره می شود و قابل بازیابی است. البته در صورت لزوم می توانید وارد نرم افزار شده و فایل ها را بطور کامل پاک کنید. دقیقا مانند Recycle Bin در ویندوز.

 

 

نظرات (۳)

  • Muhammed Sami Ashna
  • فوق‌العاده عالی است موفق باشید 
    سلام من قبل از اینکه این برنامه رو بریزم تعدادی از فایل هام پاک شده چه کار کنم برگرده؟؟؟؟؟
    سپاس
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی