نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

کمپانی واتس اَپ بعد از گذشت حدود یک سال از قولی که داده بود بالاخره ویژگی تماس صوتی را برای کاربران اندروید این برنامه فعال نمود. البته این ویژگی به این راحتی ها قابل دسترسی نیست. در ادامه مطلب دو روش را برای فعال سازی تماس صوتی، معرفی می کنم.

 

ویژگی تماس صوتی نرم افزار واتس اَپ بعد از فعال سازی برای یک گروه کوچک در ابتدای ماه جاری، بالاخره برای استفاده تمام کاربران اندروید آماده شده است. ولی اینطوری که پیداست برای فعال سازی آن به دعوتنامه احتیاج داریم. یعنی یکی از کاربرانی که این ویژگی از قبل برای او فعال شده، باید با شما تماس بگیرد. بعد از برقراری اولین تماس صوتی منوهای جدیدی در اپلیکیشن شما ظاهر شده و شما هم می توانید با نفر بعدی تماس بگیرید و به این صورت تمام کاربران کم کم می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

پس اول آخرین ورژن Whatsapp را از پلی استور یا از اینجا و یا برای اطمینان از وبسایت اصلی دانلود کنید و منتظر تماس از یکی از دوستان خود باشید (احتمال می رود که این ویژگی تا اواسط ماه آینده میلادی بدون این بازی ها راه اندازی شود).

 

البته راه دیگری هم برای گوشی های Root شده* اندروید وجود دارد. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  1. ابتدا آخرین ورژن WhatsApp را دانلود و نصب کنید (لینک دانلود).
  2. سپس برنامه Terminal Emulator را باز کنید. (لینک دانلود: کافه بازار - پلی استور)
  3. کدهای زیر را اجرا کنید:
su --------> دسترسی روت
am start -n com.whatsapp/com.whatsapp.HomeActivity
  1. بعد از انجام این کار با یکی از دوستان خود که آخرین ورژن Whatsapp را نصب کرده است تماس بگیرید تا ویژگی تماس صوتی برای او بطور عادی فعال شود.
  2. سپس واتس اپ خود را کاملا ببندید (یا گوشی را ری استارت کنید) و از او بخواهید تا با شما تماس بگیرد.

* برای روت کردن گوشی خود می توانید از روش های مختلف روی اینترنت استفاده کنید. خود من از نرم افزار TowelRoot استفاده کردم که با نصب آن و کلیک روی دکمه مورد نظر می توانید گوشی خود را با یک کلیک روت کنید (البته به ریسک خودتان) آخرین ورژن TowelRoot را می توانید از وبسایت اصلی آن دانلود کنید.

*بهتر است آن را روی کامپیوتر دانلود و سپس به گوشی منتقل و نصب کنید.

*TowelRoot روی بعضی از گوشی ها کار نمی کند. و در صورت عدم موفقیت باید از روش های دیگر استفاده کنید. (باز هم به ریسک خودتان)

نظرات (۲)

ضمن تشکر از سایت بسیار خوب شما

خرید فالوور کلاب هاوس را می توانید از سایت فالوده خریداری نمایید.

  • اینستا گرام ها
  • وبت عالیه تبریک

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی